Arada Kaynamıştı

|
Geçen haftaki Belediye maçı ve Hüseyin'in sinir bozucu kararları yıpratmıştı bu bünyeyi.Pek internete girme fırsatım da olmadı ve arada kaynadı bu fotoğraf. Sabri o maçta cezalıydı yine tribündeydi yine elinde çekirdek vardı... Daha önce Kewell'ı ayarttığı gibi Baros'uda tayfaya dahil etmeye çalışan çekirdekçi Sabri başarılı olamamış olacak ki objektiflere yalnız yakalandı..

Bambaşka orta yapardı
Farketmeden gol atardı
Onu kimse anlamazdı..
Dikkat Sabri Sarıoğlu
Dikkat Sabri Sarıoğlu..

3 yorum / Yorum Gönder:

M.T dedi ki...

Sabri alnına saç ektirmiş olabilir mi?

Gala's dedi ki...

Sanmıyorum :(

Çünkü eskiden saçını hep 2-3 numara kestirirdi ve önlerde saç bırakmazdı. Biraz uzayınca bu hali almış.

Gassaray dedi ki...

ben futbolcu olucam. gelirdim eski açığa tayfanın ortasında bağırırdım maç boyunca.

DEPO