Rahat Maç İzleyememek(!)

|

Bir iki tatlı su Galatasaraylısı son 3 maçtan puan kayıplarıyla çıkmamız sonucu ''Abi rahat maç izleyemiyoruz, şöyle bir altı hafta rahattık ama..'' kavlinden saçmalamaya başladı.

Maç izlemek golü attığınız bi'kaç saniyelik anda mutlu olduğunuz, çokca bağırdığınız, tırnak yediğiniz, elinizin, ayağınızın morardığı, hep o bir kaç saniyelik mutluluğu bekleyip 5-0 önde olduğunuz maçta bile 6.golün sancısını çektiğiniz bir aktivitedir demek isterdim bana bunu diyen arkadaşlara, ama yüzüme tatlı-su balığı gibi baktıkları için onlara sadece "Rijkaard'a biraz zaman vermeleri gerektiğini"(!) söyledim. Evet Rijkaard adına bizim mahallede ki antenlerden süre istedim, Allah'ta bu taraflı medyanın belasını....

Maç izlemenin bir hafta sonu aktivitesi, bir çekirdek yeme bahanesi olmasını isteyen medyanında dolduruşuyla mahallemdeki tatlı-su balıkları Galatasaray'ımızın Sturm Graz ve Eskişehir beraberliklerinden, Ankaragücü yenilgisinden rahatsız olmaya başlamış...İyi de kardeşlerim, bizim armaya olan aşkımız başladığından beri elimiz, ayağımız tutmuyor heyecandan, çok konforlu takım tutmak istiyorsanız size ilimizin diğer iki takımını önerebilirim, Bağdat caddesine gider kahve içer, stadyumda çekirdek çitleyebilirsiniz, veyahutta 1 mayıslara falan katılır, halkın takımıyız diyerek egonuzu şişirebilirsiniz, biz YÜRÜYORUZ SESSİZ VE KEDERLİ...

6 yorum / Yorum Gönder:

Özgür Şeker dedi ki...

Abi şu postun başlığına Aldırma Cimbom Aldırma.. yazmak isterdim ama aldırılmayacak gibi değil maalesef. Aşağıdada belirttiğim gibi hemen karamsarlığa gerek olmasada defansa çözüm gerek.


''Herşey elbette güllük gülistanlık olmayacaktı biliyoruz.Temmuz'dan beri maç yapan Galatasaray elbet aksayacaktı biryerde. Ancak defansta 2-3 maçtır verilen alarm ve bazı oyunculardaki form düşüklüğü puan kayıplarını kaçınılmaz kıldı..Takımın 2-3 maçta bu hâle gelmesi hiç iyiye işaret değil.Defansa nasıl bir çözüm bulunur bilmiyoruz.Puan kaybetmemiz ise normal anormal olan skor.İleride ise topu ayağına alan herkes dakikalar ilerledikçe Superman olmaya çalıştı bu tür şeyleri bırakması lazım oyuncuların.
Hemen karamsar olmayada gerek yok bu takım değil miydi 3 hafta önce UEFA'yı alabiledek kapasitede dediğimiz? (biz hâlâ diyoruz) Canın Sağolsun Galatasarayım milli maç arasını iyi değerlendirir güldürürsün yüzümüzü.Tez zamanda düzelecek herşey ama önce şampiyonluk havasından rüya takım havasından çıkmamız gerekiyordu sanırım bu maçtan sonra oldu.''


Santiago

Mario Jardel dedi ki...

kendimi zor tutuyorum ! Takıma ya da futbolculara ya da teknik heyete olan öfkemden değil.. İçimden söylediklerimi söyledim zaten burda sadece olayı anlatayım.. ismini dahi ilk kez gördüğüm kanalda kemal belgin ile program yapan ve alenen fenerli olan sunucunun " rijkaard'ı gözümüzde çok büyütmüşüz bizde" demesinedir benim öfkem..

Özgür Şeker dedi ki...

Onlara mayıs ayında ne olacağını biliyorsun o yüzden izleme boşuna vaktini harcama.

Ben ne takıma öfkeliyim ne teknik heyete üçü beşi atınca seviniyoruz.Cefayıda çekeceğiz elbet.Tabii rüya takım havasından çıkmamız gerekiyordu sanırım oda bu maçtan sonra olacak.

halk dedi ki...

takımın böyle bir süreçten geçeceği kestirilebilir birşeydi önceden, ben ilk 5 haftadan korkuyordum rijkaard'ın barça macerasını göz önüne alarak, ama teknik heyet müthiş bir iş çıkardı bugüne kadar,

lakin şanssızlık ve orta saha'daki form düşüklüğü sebebiyle aldığımız bir iki kötü sonuç yavşak medyanın ağzını sulandıracaktır, Galatasaraylı gönlünü ferah tutsun,geri kalan herkes istediği haltı yesin ve çemkirsin arkadaşlar biz bekleyelim.

Gala's dedi ki...

Ankaragücü maçını ben, melanet tacirlerinin ‘felaket tellalı’ olmalarının dışında sürpriz sonuç olarak görüyorum. Futbolda böyle aksilikler olur. Neden olur?
Arda havalara girer mıknatıslı ayakları topa yapışırsa...
Baroş boş kaleye gol atamazsa...
Mustafa Sarp koşmaktan başka iş yapmazsa...
Ayhan sakatlıktan yeni çıkmışsa...
Servet kendini Maradona sanıyorsa...
Kazanmak için deplasmanda bile ailecek gole gidiyorsa,
Aydın’a yapılan harekete
Nonda’ya penaltıya hakem susarsa (bence yenilgiye mazeret değil ama çanak!)
Bu Galatasaray da yenilir be kardeş!
Futbol hata affetmez!

Osman Tanbracı & Gala's

Adsız dedi ki...

çok damar girmişsin be aga.

DEPO