Toparlanın Gitmiyoruz!

|
Genç Galatasaray'lılar rahatsız. Hakim medya karteli, yorumcular ağızlarında salyalarla Kadıköy'deki maçı izliyorlar ve ellerini ovuşturuyorlar, onlar ellerini ovuşturmakla büyüttüler ellerini zaten, elllerini ovuşturdular stadları büyüdü, ellerini ovuşturdular paraları arttı vesaire vesaire.
Galatasaray'lılar ise yumruklarını sıkmakla meşgul olsunlar. Her kulübün tarihi rezillikler, rezil adamlar, rezil yenilgiler ve rezil dönemlerle doludur. Bu gözler bile rezillikleri, ruhsuz futbolu, sürünen futbolcuları ve utandıran skorbordları gördü ama zaten takımınıza duyduğunuz sevgi bunları yaşarken verdiğiniz tepkiye geri adım atıp atmamanıza bağlıdır. Blogumuzun banner'ında "Galatasaray'a inanıyorum" yazıyor, Işıl Alben ablamızın bir sözü. Evet Galatasaray'ı tutmuyoruz arkadaşlar, Galatasaray'ı tutanlarda şu tarihten sonra bıraksın, çünkü tuttuğunuz şeyi elbet bırakırsınız, biz kulübümüzü, tesislerimizi, taraftar gruplarımıza da tutmuyoruz, biz Galatasaray'ın ortaya koyduğu o bütünlüklü anlama İNANIYORUZ ! İnandığın şeyi her türlü afete, belaya karşı daha da yüceltirsin gözünde, onla birlik, organik bir hale gelirsin. Galatasaray bizim için sahada oynanan oyundan ibaret değildir, romantik bir sevdada değildir Galatasaray, yani Tanıl Bora entelinin Gençlerbirliği'ni tutuşu gibi zayıf-mesnetsiz politik argümanlara, nostaljik duygulara da bağlı değildir, bilakis Galatasaray'ı tutmak o açıklayamadığımız süreçle başlıyor, biz kötünün karşısında iyi olanı tuttuğumuza inananlardanız . Ve bu inancı bizden söküp alacak bir yenilgi, rakip takım transferi, ekonomik başarısızlık düşünemiyoruz,

hep Galatasaray, yine Galatasaray!

6 yorum / Yorum Gönder:

erŞen dedi ki...

Yürüyedur hocam eline yüreğine sağlık.

Adsız dedi ki...

helal lan

Adsız dedi ki...

"Ölüm Varmış Korku Varmış Bu Dünyanın Sonu Varmış Bizim İçin Yoktur Tasa Kalbimizde Sen Yaşadıkca"

(A10)

Adsız dedi ki...

Konuyla alakalı değil bu yorumu yayınlama mümkünse bir önerim var facebookda da bu en çok sevdiğim blogu takip etmek isterim , diğer arkadaşların bloglarında görüyorum böyle bir çalışma yapmayı düşünürmüsün. (A10)

Santiago dedi ki...

@adsız

Facebook'ta yer almayı şimdilik düşünmüyoruz.

Twitter adresimiz var. http://twitter.com/armapesindeyiz

Ayrıca Facebook'taki ''ARMANIN PEŞİNDEYİZ!'' isimli gruplarin hic biriyle alakamız yok.

G.K dedi ki...

Admin rica etsem sserdar_Gs@hotmail.com adresini ekler misin ?

DEPO