Bir İstifa

|
2006 senesi transfer sezonu bitimine az kalmış Galatasaray'ımız ön libero için bir çok isimle görüşmüş bomba transfer i geçtim vasatın üstü adamları bile ikna edememişiz. Son gün İnamoto geliyor. Adam yan pas hastası ileriye oynayamıyor. Bordeaux a attığı gol haricinde İnamoto'ya dair aklımızda kalan pek bişey yok. Gerçi son zamanlarda parladığı bi kaç maçla geçen sene yaşadığımız DeSanctis sendromunu yaşayıp aslında iymiydi lan diye düşünsekte Saidou'dan fazlasını göremedik ki Saidou candır, 20.45 ruhudur. Transfer şubesinin başındaki adam ise Adnan Sezgin. Carrusca çare olurmu İnamoto orta sahaya ilaçmı Tolga Seyhan defansı toparlar mı derken heba olan sezon. Transfer vizyonumuz ; vizyon mu o da ne dedirticek cinsten.

Sene 2008 bir yaz sabahı uyanıp telefonuma baktığımda sayısını hatırlamadığım kadar çok mesaj. Harry Kewell'in bizde olduğunu söylüyor. Ulan ne sevinmişim. Baros'tu Meira'ydı falan iyice sevinç yumağına dönüp ulan seneye neler yapıcak bu Haldun Üstünel diyip gelecek senenin hayalini kuranlardandım. Seneyede oldu Keita, Elano boru değil abi biz Carrusca'yı İnamoto'yu (fena taktım bu ikiliye) Lukunkuyu vesaire bilumum adamı bağrımıza yıldız diye basmışız Haldun Üstünel Frank Rikaard'ı getirmiş vizyon yapmış tavan. Tamam ortada yapılmış Jo ve Santos transferleri var ama geldiklerinde hangimiz dedik Jo alemci aga tutmaz diye Dos Santos 'u bizzat Rijkaard istememişmiydi ? Harcanmalımıydı bence kesinlikle harcanmamalıydı.

Ağlarım ağlarım sahadaki biz'ler eksiliyor diye yönetimde ki biz'ler de eksiliyor git gide. Hayalim ki Haldun Üstünel - Abdürrahim Albayrak 'lı bir yönetim göreyim attığımız golden sonra kalkan yumrukların sıcaklığını bizdenliğini hissedeyim. Bu transfer sezonunda Haldun Üstünel'in eksikliğini hissetmeyen var mı aranızda ? Kim aramıyor o tatlı gece nöbetlerini ?

Bir gece ansızın resmi siteden bütün spor medyasını ters köşeye yatırırmışçasına açıklanan transferlere özlemle.. İçimizden biri; Haldun Üstünel

P.s : Yazıyı yazdım yattım kalktım Keita'da gitmiş.

1 yorum / Yorum Gönder:

Santiago dedi ki...

son not biraz trajikomik oldu :)

DEPO