Arda Turan

|

Galatasaray antrenmanında olay çıkmış. Arda ve Caner kavga etmiş, yumruklaşmış. Şimdi bu olayı büyütüp, tekrar kaptana yüklenecekler. Sanki çok çok görülmemiş bir şey gibi. Dünyanın her yerinde antrenmanlarda, maçlarda kavgalar çıkıyor. Bence gayet normal.

Arda konusuna gelirsek; Bir futbolcu düşünün..
Taraftarla arası bozuk, kaptanlığın ardından üzerinde büyük baskı var, karşısında her seferinde kendisini yıpratmaya çalışan bir basın ordusu var (ibne basın) , özel yaşamından tutunda kişiliğine kadar laf edilen,daha 3-4 hafta önce antrenmanda aldığı darbe sonrası sakatlanmış ve çok önemli maçlardan mahrum kalarak taraftarın gözünden düşen Arda'nın böyle bir patlama yapması bana normal geliyor. Attığı yumruğu doğru mu buluyorum? Hayır kesinlikle yapmaması gerekirdi . Ama ben bu derece bir baskıyı kaldırabilecek futbolcu görmedim.

Arda benim gözümde Galatasaray'ın ruhudur. Bunu neden söylüyorum: çünkü bu sabah antrenmandaki Arda, gerçek Arda değildir. Şu anda baskıyla baş edememektedir. Gidişat hiç te iyi değildir. Böyle giderse çubuklu tosun gibi olacaktır.(Allah korusun) Ancak baskıyla baş etmeyi öğrendiği zaman ''Büyük Kaptan'' olacaktır. Umarım pazar günü gelir taraftarla barışır. Biz de büyük Galatasaray taraftarı olarak üzerimize düşeni yaparız.

Kaptanımızı harcatmamalıyız, harcamamalıyız!

1 yorum / Yorum Gönder:

bonaventure dedi ki...

oh be! sonunda bir galatasaraylıdan şu sözleri duydum bugün. ulan mehmet demirkolun sahip çıktığı kadar sahip çıkmıyorlar şu adama. ondan sonra neden fenere gitti bilmem ne diyecekler. deli oluyorum deli!

fenerliler bilicaya bile böyle davranmıyor be!

DEPO