Dönüş | Shabaniiiii

|
Shabani Nonda..

Bir yaz günü internetsiz günlerimden birinde trenle babamın işyerine giderken gazetede görmüştüm resmini arkası yeşillik bir yerde Florya'da,üstünde parçalı formayla kameralara poz vermiş beni sevindirmişti.İlgilenildiği söyleniyordu ama ben alınacağını tahmin etmiyordum.Galatasaray'a geldi çokta güzel geldi.İlk sezonda çok aşırı bir başarı göstermesede attığı kritik gollerle şampiyonlukta payı vardı.2007-08 sezonunda suyun öteki tarafındaki takımın kocası oldu. Nonda taraftarın gönlünde taht kurdu.Besteler yapıldı,tezahüratlar söylendi.

Geçen sezona çok iyi başladı.Steaua'ya ilk maçta 2 tane yazdı. Fakat daha sonra pek ortalarda görünmedi.Oynatılmadı,isteneni veremedi,yedek kaldı.Daha sonra 'Dönüyorum' dedi. Deplasmandaki Denizli maçında attığı muhteşem gol hâla hafızamda.

Nonda bu sezon gidecek, gelecek, oraya gitmedi, buraya gitmedi, derken kalitesini ve gitmesi gereken kişinin kendisi olmadığını gösterdi. Nonda attığı gollerin yanı sıra 3 yıl aradan sonra Galatasaray'ın frikik golünü attı ve aramıza döndü.

Bu sezona yine umutlarla başlıyoruz.Yine umutlarla,yeni umutlarla...
Sen gol atınca daha bir mutlu oluyoruz.
Seni Seviyoruz.

30 CM

2 yorum / Yorum Gönder:

Adsız dedi ki...

bu adamda inanılmaz bi teknik var.

erŞen dedi ki...

tam bir insan azmanı :)

DEPO