Tube1905

|

Bunu kesinlikle reklam olarak algılamayın. Site kimindir kim yönetir kim video ekler kim kaldırır bilmem. İnternette gezinirken rastladım ve arma için uğraş verdiklerinin farkına vardım. Burada da elimden geldiğince destekçisi olamaya çalışıyorum. Daha dur be adam daha siteden bahsetmedin diyenler haklılar. Biraz sert giriş oldu ama bu tip olayların yanlış yöne çekilebilme ihtimaline karşı lafa böyle girdim. Şimdi gelelim asıl kelama. Daha önce dediğim gibi internette gezinirken http://www.tube1905.com/ diye bir siteye rastladım. Ne zamandır hayalimde böyle birşey vardı. Belki çok önceden açmışlardır. Ama teknik bilgim olsa böyle bir site yapacaktım. Renkdaşlar düşünmüş açmışlar siteyi. Benzer bir sitemiz vardı aslında. Galatasaray Media adında ve armanın olduğu herşeyi çekip yayınlıyorlardı. Hatta piyasadaki çoğu görüntü onlardan çıkıyordu. Benim aklımda olana göre Ali Sami YEN, Ayhan Şahenk'e sırf video çekmek için özel kişiler gidecek, kaliteli kameralarla çekecek ve paylaşacaktı. Belki böyle bir ekipleri vardır. Şu anda hiçbir bilgiye sahip değilim. Eğer sitenin yaratıcısı ile irtibata geçebilirsek veya o bizi duyarsa gelsin konuğumuz olsun internet üzerinden söyleşi yapalım. Sitede tribünden futbol takımına birçok video var. Henüz bir youtube değiller ama kendilerini geliştirirlerse bu renklerin en çok olduğu site olabilirler. Elbette bu yolda bizim onların sitesine girerek destek olmamız gerekecek. Belkide internette bir takım üzerine kurulmuş ilk ve tek video paylaşım sitesi olan tube1905'i hepinize tavsiye ederim.

0 yorum / Yorum Gönder:

DEPO