Forza Vuvuzela vs Ban The Vuvuzela

|


Daha önce blog'da Ban The Vuvuzela ile ilgili bir post yazıp destek vermiştik.
Blogun yazarlarından Burak bugün Vuvuzela ile ilgili bir blog açmaya karar vermiş.
Blog'unda Vuvuzela'nın neden desteklenmesi gerektiğini açıklıyor.Ben Vuvuzela'ya karşı bir futbolsever olarak ona bazı konularda yardımcı oldum.Herkesin kendine göre bir doğrusu var.Bir yandan kulağımızı s..yor diğer yandan endüstriyel futbola karşı olan duruşu gösteriyor.Olaya farklı bir boyuttan bakıyor bu blog.Sizde endüstriyel futbola karşıysanız ve Vuvuzela'yı destekliyorsanız bir göz atmanızı öneririm.

http://forzavuvuzela.blogspot.com/

2 yorum / Yorum Gönder:

adozzi21 dedi ki...

endüstriyel futbola karşıyız da,vuvuzelaya da karşıydım ben yaa :s :D

Selocan dedi ki...

endüstriyel futbola karşı olmanın başka yolunu bulsalarmış afrikalılar bunu bilerek yaptkılarını bir amaçları olduklarını düşünmüyorum sadece gürültü yapmayı seven bir toplum işte. Umarım bir an önce yasaklanır dünya kupasından önce.

DEPO