Galatasaray 2-1 Kasımpaşa

|

"Açıkçası güzel konuşayım, her sorularınıza cevap vereyim diye indim aşağıya ama Gaziantep'teki olayları duyunca, bir yere ateş düşmüş, ülkede kan gövdeyi götürüyor, yazıklar olsun. Ne oluyor bu ülkeye? İçimden futbol konuşmak gelmiyor. Bunlar vatan evladı değil mi? Neyi paylaşamıyoruz? Futbol konuşalım ama inanın bana çok üzgünüm ve içimden gelmiyor. Toplu katliama gidiliyor. Bu Türk insanının tarihinde yok. Yazıklar olsun, tek diyebileceğim bu. Kınıyorum falan değil yazıklar olsun. Kusura bakmayın. Röportaj her zaman yapalım ama şimdi değil. Asabım çok bozuk. Ben de bu ülkenin insanıyım. Bu ülkenin Ay-Yıldızını gururla taşıdım. Hala da bu ülke için uğraşıyoruz. Bunların anası babası yok mu? Yayıncı kuruluştan özür diliyorum, bunu telafi ederiz. Benden bu gece bir şey beklemeyin"

''Kaka'yla, Engin Baytar'la, maçla ilgili sorularınızın hepsine cevap vereceğim ama Gaziantep'teki olaydan sonra, durumum şimdi yorum yapmak için müsait değil. Başka bir gün Florya'ya gelin, bunların hepsinin yanıtını vereyim''

''Yazıklar olsun. Bu ülkeye ne oluyor? Şimdi 3 puan aldık diye göbek mi atayım- Milletin evine ateş düşmüş. Her gün 1 oluyor, 2 oluyor. Beyler nereye gidiyoruz? Böyle bir gecede, 'Kazandığımız için, 3 puan aldığımız için mutluyum, sevinçliyim' demeye utanıyorum. Böyle olacaksa spor yapmayalım, futbol oynamayalım''

0 yorum / Yorum Gönder:

DEPO