Ne Dedi ? #15

|
"Taraftarımızla bir bütün olduk. Onlar bize sezon boyunca desteklerini esirgemediler. Bizim hep arkamızda oldular. İyi günümüzde, kötü günümüzde bize destek oldular. Şampiyonlukta en büyük pay taraftarındır. Şampiyonluğu onlarla beraber burada kutlamak bizi daha da mutlu etti. Zaten ertesi gün 60 bin kişi önünde şampiyonluğu kutlamak sezonun yorgunluğunu attı üzerimizden.

Herkes sırayla çıkıyordu. Ben son sırada çıkacağımı bilmiyordum. Yabancı arkadaşlar kendi ülkelerinin bayraklarıyla sahaya çıktı. Benim o ara elimde hiçbir şey yoktu. Tünelden çıkınca yukarıdan sarkan bir bayrak gördüm. Zaten bayrak arıyordum, bulamadım ben de çektim bayrağı aldım. Zaten tanıdık biriydi. ‘’Bayrağı ver, ben sana geri getireceğim’’ dedim. Çünkü Şampiyon olan Galatasaray’dı. Galatasaray’ın bayrağı her zaman dalgalanmalıydı. Ben de o bayrakla çıktım, güzel oldu.

18 yıldır emek veriyorum. Kulüp de bana emek veriyor. İkinci ailem gibi. Bayrakla çıkmak benim için güzel bir anı oldu. Çünkü Galatasaray bayrağının her zaman göklerde dalgalanması gerekiyor. Sabri’yi Sabri yapan Galatasaray kulübüdür. Borcum bitmez. Beni buralara kulüp getirdi. Ben borcumu sahadaki performansımla ödemeye çalışıyorum elimden geldiğince. Ödemeye de devam edeceğim."


SABRİ SARIOĞLU

0 yorum / Yorum Gönder:

DEPO