Bir Takım ;

|


Sahaya ben Galatasaray'ım diye çıkıyorsa, atanı da tutanı da iyi olacak arkadaş ! Yine bu takım sahaya ben Galatasaray'ım diye çıkıyorsa, o takımda baltalar değil, baltaya sap olabilmiş adamlar oynayacak beyler ! Aynı takım sahaya ben Galatasaray'ım diye çıkıyorsa, o takımda oynamayı en büyük hedef olarak gören, o takımla bir şeyleri başarmaya çalışmayan adamlar oynamayacak bayanlar ! Bahsettiğimiz takım sahaya ben Galatasaray'ım diye çıkıyorsa, sen oyundan çıkarken kaptanlık pazubandını o adama vermeyeceksin Sabri ! Eğer bu takım diğer hafta ben Galatasaray'ım diye karşımıza çıkacaksa; atanı da attıranı da tutanı da tutturanı da Galatasaray gibi oynayacak Hagi ! Eğer ki bu takımı bundan sonra Galatasaray gibi sahaya çıkartırsan, senin adamlığını kasapta satıra yatıran adama çarpacak lafımız olacak Commandante !

2 yorum / Yorum Gönder:

and1905 dedi ki...

Gala's daha alışamnadın sanıyorum.Hala umudun var mıydı? gerçektende.çok kızmışsın.

Geçen hafta oynayabileceğimiz en iyi oyunu oynamışız.ben bir de fener maçında iyi oyun bekliyorum.

GS'nin ismi kenara koy.bu oyuncular çok sıradan çok.

balta=harbi harbi balta

Gala's dedi ki...

Yukarıya yazdık dayı, Galatasaray'a inanıyoruz ! :)

DEPO