Ne Dedi #9

|


"Çok hırslı bir futbol yapısına sahibim. Her zaman başarılar, maçlar, şampiyonluklar kazanmak isteyen bir insanım. Romanya'da bunu nasıl yaptıysam, burada da devam ettireceğim. Oynamak istiyorum, çok istekliyim. Bu da adaptasyon sürecini hızlandıracaktır.

Oyunu çift yönlü oynayabiliyorum. Takım arkadaşlarıma yardım etmek için elimden geleni yapmaya çalışan bir futbol anlayışım var. Hem ofansif anlamda hem de defansif anlamda mücadele ederek, en iyi şeyleri yapmaya çalışıyorum. Orta sahanın bütün bölgelerinde daha önce oynamış ve oynayabilen bir futbolcuyum. Teknik direktör Hagi'nin beni tanıması ve bana güvenmesi de benim için çok büyük bir avantaj.

Sahaya çıktığım zaman bu arma için, bu forma için kendimi öldürebilirim. Elimden gelen en iyi mücadeleyi vereceğimden kimsenin şüphesi olmasın. Tabii ki kazandığım zaman dünyanın en mutlu insanı oluyorum. Oynamışım, oynamamışım önemi yok. Önemli olan takımın kazanmış olması. Öbür taraftan baktığımızda, kaybettiğimizde gerçekten çıldıran bir Culio görebilirsiniz. Gerçekten inanılmaz üzülüyorum ve bu üzüntümü 3 günde falan atabiliyorum. Kaybettikten sonra kendimi 2-3 gün eve kapatıyorum ve üzüntümü ancak böyle atabiliyorum. Eğer futbolda başarı sağlamak istiyorsanız, şampiyonlukların, başarıların gelmesini istiyorsanız, kesinlikle iyi bir arkadaşlık ortamına ihtiyacınız var.

Tanrı'ya şükürler olsun ki Galatasaray'a geldim. Önemli olan hayatta bir hedef koyup, o hedefin peşinden devam etmek. Ben de bunu yaptım. Seneler önce inşaatta çalışırken, bugün baktığımızda Galatasaray gibi çok büyük bir camiaya geldim, çok büyük bir futbol takımına hizmet edeceğim. Önümdeki hedeflerimde Galatasaray'da büyük başarılara imza atmak ve şampiyonluklar kazanmak var."


İNŞALLAH !

0 yorum / Yorum Gönder:

DEPO