Utanç ve Gurur

|

Öncelikle bilmeyenler için olayı anlatalım. Cemal Nalga İstanbul Cup maçında rakibine dirsek atıyor ve tbf tarafından 5 maç ceza alıyor. Bu cezayı hazırlık maçlarında çekebiliyor. Ama yurtdışındaki maçlardan birisinde Tufan oynamış gibi gösterilip yerine Cemal oynatılıyor. Yani düzenbazlık işin içine giriyor. Anlamadığım nokta bir hazırlık maçında Cemal oynasa ne olur, oynamasa ne olur. Olay kasten yapılmış. Bunun ortaya çıkmayacağını nasıl akıl etmişler anlamadım. İyiki de ortaya çıktı. Ama neden fÜlker maçından sonra ortaya çıktı bunu merak ediyorum. fÜlker'e yenilsek ortaya çıkarmıydı bunu da sorgulamadan geçmiyorum.

Böyle düzenbazlık bize yakışmazdı. Ve kulüpten yapılan resmi açıklamaya göre tüm teknik ekip görevden alındı. Bize yakışan da yapıldı. Geriye bir tek Cemal Nalga ve Ahmet Dedehayır'ın görevden alınması kaldı. Adnan Polat yönetiminin en büyük hatasıdır Dedehayır'ı herşeye rağmen orada tutmak. Eğer tutmaya devam ederlerse kongre Mart ayında cezayı verebilir. Bu kadar başarılı bir yönetim kurunun yanında yanabilir. Ama bir de Dedehayır'ın olaydan haberi olmaması ihtimalini düşünelim. Olaydan haberi yoksa orada durması mantıksızdır zaten. Bu demektir ki işini iyi yapmıyor. Bu olaydan haberi varsa ve hala orada durursa şubeye karşı soğuk olacağım. Yönetim acil toplantı ile sorumluları görevden aldı. Ama bence tekrar bir teftiş gerçekleşmeli. İşin içinde başkaları varsa onlar da bulunup cezalandırılmalı. Kongre üyesi iseler üyelikleri iptal edilmeli. İşin içinde başkaları mutlaka var. Çünkü Tufan'ın forması asla Cemal'e sığmaz. Yeni beden ile İstanbul'da forma bastırılmış. Bunu tezgahlayan herkes tespit edilmeli.

Zürriyet hemen yangına körükle gitmiş. Küme düşürülecek diye kamuoyu yaratmaya başlamış. Ama bu kozu onlara biz verdik. Daha doğrusu 3-5 çakal verdi. Şimdi hayvanlar gibi saldıracaklar bize.Ortada yapılan bir hata var. Elbette hatayı yapan kişiler ceza alacak, almalı. Ama işin içinde Galatasaray Kulübü bulunmuyor gibi gözüküyor. Olayı öğrenir öğrenmez hatalıların görevden alınması iyi niyeti ortaya koyuyor. Zaten Cemal'in oynadığı ilk resmi karşılaşma bir Türkiye kupası maçı. O maç hükmen mağlup ilan ediliriz. Kupadan eleniriz diye düşünüyorum. Tabi işin hukuksal boyutunu bilmiyorum. Eğer küme düşme cezası verilmesi gerekiyorsa verilsin. Kurallarda gerçekten küme düşürülme gibi durum varsa onlar düşürmeden biz çekilelim. Ama buna sponsorluklar izin vermez bence.

Türkiye'nin en büyük spor kulübünün en önemli 2. branşını yönettiklerinin farkında olmayanlar vardı ve görevden alındı. Bunu yapanlardan ben utandım, şu açıklama ile gurur duydum : "Tüm camiamızı büyük bir üzüntüye boğan bu olaya neden olan ve Galatasaraylılık’tan nasibini alamamış sorumlu tüm idari ve teknik kadronun kulübümüzle ilişkisi hemen kesilmiştir." En azından bu açıklama ile hatamızı kabul ettik. Başkaları gibi "şişeyi sen attın" benzeri açıklamalar yapmadık, tescillenmiş dopingleri halının altına süpürmedik.

Hiçbir Yenilgi Beni Bu Kadar Üzmemişti...
Unutmayın !
Herkes Gider, Biz Kalırız
Biz Galatasaray'lıyız...

8 yorum / Yorum Gönder:

Anıl dedi ki...

Kusura bakma ama ben senin kadar iyimser olamıyorum. Yönetim de bu olayda en suçlu şahıs kadar suçludur. Ne demek yahu koca Galatasaray Yönetim Kurulu'nun bu olaydan bugün haberdar olması? İdari ve teknik ekibin görevine son vererek zeytinyağı gibi üste çıkma çabasıdır yaptıkları. Bu kadar samimiyse yönetim bu ayıbı temizleme konusunda, o halde verilecek cezayı beklemeden takımı ligden çekmek zorundalar. Başka türlü örtülmez ve telafi edilmez bu rezalet. Tabii her şeyden önce şu Ahmet Dedehayır denen adam şutlanmalı bu kulüpten. Adam hâlâ pişkin pişkin sırıtıyor yahu.

Adsız dedi ki...

Karlar düşer
Çığ oluruz çoşarız
Arman için sahalara dolarız
ölümüne ultrAslan ölümüne GALATASARAY ölümümne SARI KIRMIZI sevdamız

Gala's dedi ki...

Ben işin içinde Adnan Polatın da olduğunu sanmıyorum. Bu söz konusu bile olamaz. Basketbol şubesini atamış. Demekki yanlış kişileri atamış. Bunu temizlemelidir. Ona güveniyorum. Ama Ahmet Dedehayır'ın orada tutulması hatadır. Buna katılıyorum.

Unknown dedi ki...

geçen sene şahank te dayak yedikten sonra dedehayır bu klüpten gitmeliydi ,adam akıllı yönetemediği açık böyle bir hata nasıl yapılır yahu.
Yönetim tüm branşlardan sorumlu oldugu gibi bunda da sorumluluğu var fakat olmadığını varsaydığımızda görevini yerine getirmiştir.

Gassaray dedi ki...

al işte yiğit şardan gitti.

Adsız dedi ki...

uff 3-5 tane salağın yaptığına bak. Bunu çocuk bile yapmaz ya.

Özgür Şeker dedi ki...

Eğer bu takım düşecekse itin köpeğin eline bırakılmamalı yönetim kendi düşürmeli..

Unknown dedi ki...

Herkes Gider, Biz Kalırız
Biz Galatasaray'lıyız...

DEPO