Galatasaray Store

|

Ürün mükemmel.. Satın almak isteyenler buraya baksın. Ama başka birşeye değinmek istedim. Galatasaray Store'nin hedefi dünyanın en iyi giyim markalarından olmak. Bu hedef doğrultusunda ünlü tasarımcılarla çalışıyorlar. Dergide geçen ay buna uzun uzun değinmişlerdi. Günlük kıyafetlere biraz daha önem vererek bunu başarabilirler. Ama ellerinde mükemmel bir avantaj var. Öyle mankenlerin peşinde koşmak zorunda değiller. Ellerinde Futboldan, Basketbola, Voleyboldan, Sutopuna mükemmel bir tanıtım yapma şansları var. Mesele Frank Rijkaard'ın giydiği bir T - Shirt ertesi gün yok satabiliyor. Adnan Polat'ın divanda giydiği kravat ertesi gün resmi sitede tükenebiliyor. Bu konuda Kewell tam bir fenomen. Adamın üstüne çuval giydirsen cuk oturuyor. Store'da bunu son günlerde iyi değerlendiriyor. Ee boşuna demiyoruz "David Beckham dünyanın en yakışıklı futbolcusudur, ama Harry Kewell'dan sonra" diye...


Ayrıca forumlarda şöyle bir çalışmaya rastladım. Değinmeden geçemedim. Hakikaten çok iyi bir çalışma. Uzun zamandır sarı forma görmüyoruz. Ve artık çıkmasını istiyoruz. "Bloglardan, forumlardan önerileri dinliyoruz" diyen Store yetkilileri umarım buna bir şekilde ulaşır.

3 yorum / Yorum Gönder:

Selocan dedi ki...

Kewell'ın giydiği çok şıkmış. Genelde forma dışında alışveriş yapmam. Hele günlük hayatımda giyebileceğim bir ürünü beğenip almam çok nadirdir fakat bunu cidden çok beğendim. Galat amblemi de günlük kullanım açısından şık bir düşünce Galatasaray armasını günlük kullanmayanlar için şık olmuş daha çok üründe uygulanmalı. Sarı forma içinse daha çok bekleriz formalar çıkmadan 2 ay önce biz o kadar yazdık her forumda yazıldı dinleyen olmadı sarı forma için çok ümitlenmeyin derim.

Gala's dedi ki...

Adnan Polat yönetimi bana ümit etmeyi öğretti :)

Adsız dedi ki...

David Beckham dünyanın en yakışıklı futbolcusudur, ama Harry Kewell'dan sonra

bu ne güzelmiş

DEPO