Başkanın Açıklamaları..

|


"Son 1 ayda yapılan transferlerde Haldun Üstünel'e büyük bir teşekkür borcumuz var. Ama tabi sadece Haldun Üstünel'e teşekkür etmemek lazım. Ali Haşhaş'a da teşekkür etmek lazım. O paraları bulup da, o ödemeleri zamanında yerine getirmek çok büyük beceri istiyor. Sağ olsun Ali de bu konuda büyük bir gayret gösteriyor. Diğer arkadaşlarımız da öyle. 1 aydır Haldun beni uykusuz bırakıyor, telefonları hiç bırakamıyoruz. Ama şu ana kadar yaptıklarımız bir ekip çalışmasının neticesi.Yiğit Şardan arkadaşımız basketbolla uğraşıyor. Orada da ciddi atılımlar var. Galatasaray'ın sponsorluk ve iletişim işleriyle uğraşıyor. Işın Çelebi, Galatasaray'ın gayrimenkulleriyle uğraşıyor. Mümtaz Tahincioğlu, aynı zamanda bizi koordine ediyor. Herkes bir şeyin peşinde koşuyor. Ben dahil 16 kişi, yönetim kurulu ve profesyonellerimizin üst düzeyde gayret gösterdiklerini düşünüyorum. Şu dönem çok problemlerin olduğu bir dönem. Onların üstesinden gelmeye çalışıyoruz. Kolay olmuyor tabi ki mevcut imkanlar içinde bu transferleri yapmak çok kolay değil. Şartlarımız iyi olsa, düşünün daha neler yapacağız."

Yıllar yılı yönetimdeki bazı yöneticiler için ulan bu adam yönetimde ne yapar, ne işine bakar kulübün diye düşünürdüm. Yönetimlerde genelde 2-3 adam öne çıkar;transferde, şubelerde klüple ilgili her şeyde o isimler ön planda olurdu.Diğerlerinin yönetimde varlığından yokluğundan haberimiz olmazdı. Sadece seçim zamanı çekilen aile fotoğrafında gözümüze çarpardı bu beyefendiler.Bir basket maçı sırasında meşhur yöneticiyle o protokolde yanyana maç seyrederken, ona yapılan tezahuratlara tebessümle bakardı..

Bu yönetici profilinden sonra Başkan Adnan Polat'ın yaptığı şu açıklama, şu iş bölümü, herkesin işimdeyim gücümdeyim havası çok mutlu etti beni.Kulübü mali açıdan zor durumda bırakmadan yapıyoruz transerleri açıklamaları ne kadar doğrudur bilinmez ama beni çok mutlu ediyor bu yönetim. Taraftar olarak yüzümüz gülüyor.Artık, naaptın be baba o adam gelirmi Galatasaray'a gibi muhabbetler geçmiyor diğer takımlı arkdaşlarla sohbetle. Sportif başarının yanı sıra önümüzdeki senelerde Aslantepe'ydi, Riva'ydı derken ekonomi olarakta kulübün belinin doğrulacağına çok umutluyum..



Yönetim,futbolcu,taraftar
Şampiyonsun GALATASARAY!

1 yorum / Yorum Gönder:

Gala's dedi ki...

Adnan Polat yönetimi Galatasaray için şanstır. İyi bir ekip çalışması var ve zamanla meyveleri toplanıyor..

DEPO