Forma Aşkı ve Bülent Korkmaz üzerine..

|



" Galatasaray Genç takımındayız Türkiye Gençler Şampiyonasında bir üst gruba çıkmak için Altay ile zorlu bir maça çıkacağız.. Ancak ben maç öncesi 39-40 derece ateşle yatıyordum.. Erkan abi (Masör Erkan Kazancı) beni hastaneye götürdü, iğne oldum bir süre hastanede kaldıktan sonra tekrar otele döndük.. Ayakta duracak halim yoktu.. Hem ateşim vardı hem de üşüme geliyor zaman zaman titriyordum..
Maç saati yaklaşıyordu. Hocamız Bülent Ünder ve rahmetli Salih Bulgurlu bana "Bülent sen otelde kal. Dinlen" dediler. Ama ben ısrarla maçı seyretmek istediğimi söyledim.. Hocalarımızda kulübede seyredeyim diye beni yedek listesine yazmışlar.. Ben de giyindim. Forma ve şortun üzerine iki eşofman giydim. Onun üzerine de mont giydim.
Yedek kulübesinde zaman zaman gelen titreme yüzünden bir de battaniyeye sarıldım.. Yedek arkadaşlar arasında "Adalı Bülent" diye bir arkadaşımız daha vardı. Adımız karşımasın diye ona "Adalı Bülent" diyorduk.. Takımımız 2-0 mağlup durumdaydı.. Bülent Hoca ve Salih Hocalar "Bülent soyun oğlum" dediler. Kendimde olmadan bir de baktım soyunmuşum, üzerimde ne battaniye kalmış, ne eşofmanlar bir de baktım ayakkabılarımı bağlıyorum.. Kafamı kaldırdığımda Bülent Hoca ile Salih Hoca'nın yüzleri ile karşılaştım.. İkisinin de gözleri buğulanmıştı.. O zaman bende jeton düştü.. Onların "Bülent soyun" diye "Adalı Bülent" arkadaşımızı kastettiklerini anladım.. Öyle göz göze bir kaç saniye kaldıktan sonra, Bülent Hoca "Hadi Koçum" dedi sırtıma vurdu ve sahaya çıktım.. Skoru 2-0 dan 3-2 lehimize çevirdik.. Ancak son dakikalarda bir gol daha yedik 3-3 oldu.
Penaltılarla Altay'ı eledik ve bir üst tura çıktık..."

Bülent KORKMAZ



Yeni sezon formalarını incelerken aklıma geldin Kaptanım.
Parçalı forma içinde hayal ettim seni.
Özledim be kaptanım..İsyanını özledim...

Sami Yen'de son maçta giy parçalıyı tak pazubandını çık sahaya..
Mabed'in son maçında sen olmalısın sahada..
Son üçlüyü sen çektirmelisin taraftara..

Son gideri sen yapmalısın rakibe, son itirazı sen etmelisin hakeme..


2 sene önce Eski Açık'ta açılan pankart gibi..

Unut Dediler Unutamadık !!
Bülent Korkmaz .. Bizde HALA öyle..

4 yorum / Yorum Gönder:

halk dedi ki...

riijkard falan mükemmeldir,hoştur ama nihayetinde yolcudur, biz kaptanla hancıyız.buradayız yani.birbirimizin yüzüne bakabiliyoruz, bizim yüzümüze utancından bakamayacak adamlarda var o ayrı.

Gala's dedi ki...

mükemmel bir yazı.. tebrikler erşen eline koluna sağlık..

Chao Grey dedi ki...

Müthiş bir hikaye. Ah şu geçen sezon olmasaydı...

Gala's dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

DEPO