Gökhan Zan Transferi

|
Dün öğlen saatlere kadar uyuyup üstüne film izlemiştim. Bu arada transfer var mı diye merak ederken spor sitelerinde buldum kendimi. Gökhan Zan ile ilgili derlenmiş bir çok haber vardı. İnanmadan atladım geçtim. Kendi kendime dedim ona verilecek para ile Eren Güngör'ü alırız. Hem tüpçü Demirören satmaz bize. Eren vardı hayalimde. Çünkü onu 2 sene oynatsak tutamayız elimizde. Servet 8'e gidiyorsa onu en az 10'a satarız bu yaşta. Sonra ultrAslan forumunda dolaşırken Gökhan Galatasaray'da başlığını gördüm. Açan kişi haber sitelerinden Copy-Paste yapmıştır diye düşünüp konuya girdim. O da ne... GSTV altyazı geçti bilgisini vermiş kullanıcı. Hemen üst kata daldım açtım GsTv'yi. Harbiden de GSTV altyazı geçmiş. Sonra GSMobile üyelerine aktarıldı ve resmi site. Resmi site kitlendi. O kadar büyük ses getirmese de ilginç bir transfer olması yoğunluğu artırdı. Forum kitlendi. Spor siteleri çöktü. Neyse olay böyle gerçekleşti ve Gökhan dün imzayı attı. 5 numaralı Meira'nın formasını giyecek Gökhan. Biz sportif yönüne dönelim. Servet'i 8 milyona satıp yerine Milli Takımın diğer stoperini bedavaya alarak iyi iş çıkardı Galatasaray yönetimi. Ayrıca son şampiyonun oyuncusu ve kaptanı. Zaman zaman yaptığı hatalar ile taraftarlara saç baş yoldurtsa da ülkemiz içinde iyi bir stoper. Ücretsiz alındığı için formsuz olursa yedekte onu sıkıştıran 3 tane çok iyi oyuncu olacak. Savaşmak zorunda yani. Bir yabancı transferi de olunca savunma oldukça sağlam olacaktır. Servet Çetin transferinde tükürdüğünü yalamıştı herkes. Bunun için olumsuz yorum yapmaktan kaçınıyorum. Florya'nın havası başkadır. Sadece bekleyelim ve görelim. Ne çok sevindim ne de çok üzüldüm. 8 milyon cepte ya, o bana iyi geldi. Hadi beyler bütün çaylar benden. Ne de olsa cepte 8 milyon var. Euro değil canım eski TL. Öğrenci adamız biz ne Euro'su?

1 yorum / Yorum Gönder:

Özgür Şeker dedi ki...

herkes aynı şeyi düşünüyor ne üzüldüm ne sevindim :)


http://mahalletakimi.blogspot.com/2009/06/saglk-kurulu-sedyeyi-hazrla-gokhan.html
şurda nazmi abi'nin dediği gibi

''Gökhan Zan kardeş, hoşgeldin, ancak kusuruma bakma, gelişine sevinmedim. ''

DEPO