Dr. Linderoth

|

"Tobias Linderoth ise çalışmalarını sağlık ekibi ile sürdürdü..."

Bu cümleyi sürekli resmi sitede gören taraftarlar forumlarda ona Dr. Linderoth adını taktılar. Haklılar da... Çünkü sürekli sağlık ekibi ile çalışıyor. Ayrıca Türkiye'nin en iyi ücret alan doktoru kendisi. Onu transfer etmek için FC Kopenhagen kulübünün sağlık ekibine 3 milyon $ bonservis bedeli verdik. Maksat bizim doktorlar boş kalmasın.

Neyse konuya girelim. Kaç gündür Tobi hakkında yazı yazmak istiyordum. Bizde kaldığı sürece yaşadığı 32165468465819849 sakatlıktan dolayı bu sene için umudum yok. Kendisi oynasa ülkedeki en iyi ön liberodur. Bize de çok yararlı olur. Ama bir türlü üst üste 2 maç oynayamıyor. Ama olaya tersden bakarsak Mehmet Topal gibi bir genç oyuncu kazandık. Barış Özbek de cabası.. Bu sene ona güvenip orta sahaya adam almazsa yönetim bence hata yapar. Çünkü ona güvenmek için hiçbir nedenimiz yok. Öyleyse Linderoth bir an önce gönderilmeli. Ama bakın kendisi ne diyor;

’’Yeniden oynayacağım günleri sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım hızlı ve iyi bir şekilde geri dönerim. Sakatlık, bir oyuncu için çok yıkıcı bir duygu. Kulübüme ve taraftarımıza karşı yükümlülüklerimi yerine getirme zamanı geldi’’

Bir kaynaktan aldığım habere göre Cuma gününe kadar Marco Aurelio veya Biglia bizle sözleşme imzalayacak. Bunda Ülker ile 5 yıllık 27 milyon Euro karşılığında yapılan anlaşmanın rolü büyük. Sıcak para var yani. Olası orta saha transferinde Linderoth ile yollar ayrılacaktır. En doğrusunu da yapacaktır yönetim. Linderoth her ne kadar zamanı geldi dese de ona sabredemeyiz. Dünyanın hiçbir yerinde bu kadar sabır gösterilmez. Ayını şeyleri Türk oyuncu yapsa ne kadar sabredilirdi acaba? Ama tekrar söylüyorum oynarsa bu ülkenin en iyi ön liberosudur Linderoth.. Ama her sene "Bu yıl Tobi'nin yılı olacak" demekten bıktık. Bir de Linderoth bize gelmeden MR bile çektirmemiş safsatası vardı. Bu ise külliyen yalan. Everton'da sakatlıktan sebep gönderildiğini kendisi söylemişti bir röpörtajında. Aynı şekilde İngilizce'niz varsa girin Everton forumlarına, arkasından neler söylenmiş bir görün. Hepsi "iyi oyuncu ama....." diyorlar. Aynı konu ile ilgili Osman Tanburacı'nın da bir yazısı var ;

"İsveç’te uzun yıllar çalışmış ve oradan emekli olmuş aynı zamanda İsveç’te hakemlik yapmış Kudret diye bir arkadaşla Eski Foça’da tanıştım. Bakın neler dedi;‘Linderoth’un Galatasaray’a geldiğini duyunca şaşırdım! Olamaz dedim...Linderoth o yıl neredeyse futbolu bırakıyordu. İsveç’e geldi 3. lig takımında veteran gibi oynayacaktı ki Galatasaray’a gittiğini duydum. Linderoth daha o zaman müzmin sakattı... İnanmayan varsa her yerde yüzleşirim’ diyor..."

Bunlar çok korkunç iddialar. Asılsız olması dileğimiz ama bence Linderoth'un bileti çoktan kesildi. En azından öyle umuyorum. Ama Haldun Üstünel de bu hafta sonuna kadar bir orta saha bir forvet ile anlaşacaklarını söylemişti. Neyse zaman ne olacağını gösterecek. Bize de bekleyip görmek düşecek.

0 yorum / Yorum Gönder:

DEPO