Hasan Şaş - Elveda

|

"Canım kadar sevdiğim Galatasaray’da 11 yıl şerefimle mücadele ettim. 500 maça çıkıp, 15 kupa kaldırdım. Ayrılırken kimseye kırgın değilim. Galatasaray’a veda ediyorum ama Galatasaraylılığım ölünceye kadar sürecek.Acısıyla tatlısıyla 11 koca yılım geçti Florya’da. Veda etmek kolay olmadı. Tüylerim diken diken oldu. Ayrılık vakti geldi. Başta yöneticiler, teknik direktör Bülent Korkmaz olmak üzere kimseye kırgın değilim. Beni üzen tek olay, canım kadar sevdiğim taraftarımızın tepkisi oldu. Ben, 11 yıl boyunca şerefimle taşıdığım G.Saray forması altında 500 maç oynadım. Umarım bundan sonra benim durumumdaki futbolculara sahip çıkarlar.Sezon başında, ’ayrılık sırası bana da gelecek’ demiştim. Ayrılık zamanını kabullenmek ve üzerine düşen görevi yapmak gerekir. Ama bu şekilde ayrılacağımı hiç düşünmemiştim. Bana gösterilen tepkiler yüreğime oturdu. Galatasaray formasına veda ettim ama Galatasaraylılığım ölünceye kadar sürecek. İçimdeki Galatasaray aşkı hiç bitmeyecek.Bu yaşananların hiçbirinde Bülent Hoca’nın suçu yok. O bana güvendiği için forma verdi. Kritik maçlarda o yüzden sahaya sürdü. Zaten kendisiyle de gidip konuştum"

Evet bunları Hasan ŞAŞ söylüyor. Önümüzdeki sene bizimle olmayacak Hasan. Tamam kötü oynar ama vefasızlık olmamalıydı. Daha güzel veda edilmeliydi. Kıskanıyorum Blackburn'u. Nereye kadar olacak bu böyle? Bizden giden herkez düşman oluyor. Herkes destek değil köstek oluyor. Vefa sadece semt adı mı yoksa?
Hasan ŞAŞ’a laf söyleyen ıslıklayan yuhlayan kişinin ben Galatasaray'lı olduğundan şüphe ederim. Biz Galatsaray taraftarını diğer taraftarlardan ayıran özellik vefalı olmamız, skora başarıya endeksli değil renklere aşık olmamızdır.Bize Hasan ŞAŞ çok sevinçler yaşattı umarım bundan sonrada yaşatacaktır. Hasan haketmedi suratına telefon fırlatılmayı. Keşke gitseydi 2002'de İngiltere'ye. Ne güzel veda ederlerdi İngilizler ona.Hasan Şaş hem çok iyi bir Galatasaraylı hemde efsane kadronun son neferi. Ona gereken saygı gösterilmeli, gönlü alınmalı jübile yapılmalıdır. Krallar gibi hemde. Bir oyuncu kötü oynuyor diye ıslıklamak olmamalı.Bu ayrılıkta en büyük kusurlu kesinlikle, tartışmasız, onu hiçbir zaman haketmeyen taraftardır. Adamın elinden kaptanlığını aldılar sesini çıkarmadı ki bu takımın kaptanlığını sonuna kadar hakeden bir futbolcuydu. Onun gibi yürekli 11 futbolcu olsa duramazdı kimse karşımızda.Hasan Şaş’ın bu kulüpte misyonunu tamamladığını söyleyenleri şunu söylemek istiyorum,"Hakan Şükür bu sene bu takımda kalsaydı şampiyon biz olurduk" Kişisel görüş en azından. O seni ıslıklayanlar bizden değil Hasan. Hakkını bu büyük taraftara helal et.

1 yorum / Yorum Gönder:

Özgür Şeker dedi ki...

bu taraftar seni unutmaz Adanalı..

Deli Yürek!

DEPO