Hoşgeldin Gala's !

|


Bir önceki post'ta artık tek başıma yetişemediğimi ve bir saz arkadaşı aradığımı belirtmiştim..
Çabalar sonuç verdi ve Gala's (Burak) ''benim kanım GS RH +'' diyip yazarlık talebinde bulundu.Ve bundan sonra blog'da benimle birlikte yazacak.

Kendisine Hoşgeldin diyoruz.. :)

7 yorum / Yorum Gönder:

Gala's dedi ki...

Teşekkür ederim Özgür. Umarım hep beraber Sarı Kırmızı dünyamıza Galatasaray ile başarılar eklerken bu blog'da olumlu yazılar yazarız. Hoşbulduk...

cagataykose dedi ki...

Hayirli olsun.
Basarilar.

cagataykose dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mischa dedi ki...

Hayırlı olsun renktaş, hep beraber güzel günlerde güzel yazılar yazalım...

Mucoid dedi ki...

hayırlı olsun..nice zafer yazılarına inş.. :)

Tam Doksan dedi ki...

Hayırlı olsun..:)

Bu arada aklıma gelmişken sorayım.. Gala's ismi, Galatasaray taraftarına isim ararken yapılan yarışmada ikinci olmuştı değil mi? Yanlış mı hatırlıyorum?

Gala's dedi ki...

@ Tam Doksan

evet doğru biliyorsunuz. İsim önerilerinden di. Ama ultrAslan açık ara öndeydi. Kesinlikle öyle bir efsane yaratmak gibi amacım yok :) sadece güzel buldum ve bloggerda kullanıyorum.

DEPO